LiveZilla Live Chat Software
Politica de utilizare acceptabila
Politica de Utilizare Acceptabilă a Serviciilor

Politica de Utilizare Acceptabilă a Serviciilor guvernează folosirea serviciilor societătii informationale de EUSHELLS COMPANY. Nerespectarea acestei politici poate duce la suspendarea sau terminarea serviciilor contractate fără notificări prealabile

Cap. 1: Continut interzis

Este interzisă publicarea sau transmiterea folosind serviciile FURNIZORULUI a oricărui material ce contine sau se constituie în:

• pornografie si pornografie infantilă
• violentă, incitare la violentă, amenintări, ură rasială;
• orice fel de înselătorie (incluzând scrisorile în lant sau schemele piramidale)
• materiale defăimătoare sau care violează intimitatea unei persoane, se constituie într-un atac la siguranta sau sănătatea unei persoane, a unui grup de persoane, compromite securitatea natională sau obstructionează o anchetă legală în curs de desfăsurare;
• expune în mod impropriu secrete de piată, industriale, sau alte informatii confidentiale sau care sunt proprietatea altei persoane;
• se constituie în intentia de a oferi asistentă în spargerea oricărei forme de protectie a informatiilor (ex. numere seriale, parole de acces, etc);
• copiază în mod vădit, fără a avea acest drept, orice marcă, patent sau altă formă de informatie protejată de legile dreptului de autor;
• promovează productia, consumul si/sau traficul de droguri, violează legile în vigoare, promovează jocurile de noroc ilegale sau traficul ilegal de arme;

Continutul "publicat sau transmis" prin intermediul serviciilor EUSHELLS COMPANY include continutul site-urilor web, mesajele e-mail, forumurile de discutii, chat-ul si orice altă formă de transmitere a informatiei care foloseste serviciile societătii informationale oferite de EUSHELLS COMPANY.

Cap. 2. Securitate

CLIENTUL acceptă să ia măsuri rezonabile de securitate pentru protejarea informatiilor proprii. Măsurile includ, dar nu sunt limitate la: complexitatea si confidentialitatea parolelor de acces, schimbarea periodică a parolelor de acces, salvarea de sigurantă (backup) a informatiilor proprii.

Cap. 3. Mass mailing

CLIENTUL acceptă că trebuie să obțină aprobarea EUSHELLS COMPANY în avans pentru orice campanie de mesaje e-mail trimise în masă, aprobare ce va fi acordată numai dacă CLIENTUL demonstrează următoarele:

• CLIENTUL cunoaste si aplică prevederile Legii 365/2002 sau legile similare existente în alte tări (ex. CAN/SPAM ACT 2003 pentru teritoriul Statelor Unite)
• potentialii destinatari si-au dat acceptul scris de a primi astfel de mesaje, prin proceduri de tipul double opt-in (abonare voluntară, confirmată);
• procedurile de solicitare a consimtământului de acceptare includ mijloace rezonabile de asigurare că persoana care îsi dă acceptul este proprietara adresei de e-mail pentru care a acordat acest accept;
• CLIENTUL păstrează evidentele acceptului destinatarilor într-o formă usor de reprodus la cerere si onorează cererea destinatarului si a FURNIZORULUI de a prezenta aceste evidente în cel mult 72 de ore de la cerere;
• corpul mesajului e-mail trebuie să descrie clar în ce mod a fost obtinută adresa de email a destinatarului (de exemplu: "Ati optat pentru a primi mesaje promotionale pe site-ul nostru sau pe unul din site-urile noastre afiliate") precum si informatii despre cum pot fi obtinute detalii suplimentare (de exemplu "Dacă doriti să aflati detalii despre modul în care am intrat în posesia adresei dumneavoastră de e-mail, vă rugăm să ne contactati la abonament@**domeniu**.ro");
• CLIENTUL are proceduri clare ce permit unui destinatar să revoce cu usurintă acceptul dat, precum un link de dezabonare în corpul mesajului sau instructiuni de răspundere la mesaj folosind cuvinte de dezabonare ca subiect. Revocarea acceptului trebuie onorată în maxim 24 de ore de la cerere si destinatarul trebuie anuntat despre această perioadă;
• CLIENTUL are o adresă de e-mail de forma abuse@**domeniu.ro** publicată pe prima pagină a oricărui site web asociat cu adresa de unde trimite mesajele, are această adresă înregistrată la www.abuse.net si răspunde prompt la mesajele primite la această adresă;
• CLIENTUL are o Politică a Informatiilor Confidentiale publicată pentru fiecare domeniu web asociat cu campania de mesaje în masă;
• Dacă CLIENTUL prelucrează informatii personale, acesta face dovada înregistrării ca Operator de Date cu Caracter Personal la ANSPDCP. Înregistrarea este gratuită si se poate face online.
• CLIENTUL are posibilitatea de a urmări sesizările anonime;
• CLIENTUL nu ascunde sub nici o formă sursa mesajului, iar adresa destinatarului este specificată în clar în corpul mesajului sau în câmpul TO: al acestuia;
• Câmpul TO: al mesajului nu contine mai mult de 5 (cinci) destinatari pentru acelasi mesaj;
• CLIENTUL trimite nu mai mult de 5 (cinci) mesaje e-mail pe minut;

Aceste reguli se aplică tuturor mesajelor trimise prin intermediul serviciilor oferite de EUSHELLS COMPANY sau oricăror mesaje trimise din orice retea de către BENEFICIAR sau orice tertă parte în numele CLIENTULUI si care - direct sau indirect - fac referire la un site găzduit folosind serviciile EUSHELLS COMPANY. În plus, CLIENTUL nu poate folosi serviciile unei terte companii de servicii e-mail dacă aceasta nu are implementate proceduri similare cu cele de mai sus pentru toti clientii.

EUSHELLS COMPANY îsi rezervă dreptul de a testa si/sau monitoriza oricând îndeplinirea acestor cerinte, inclusiv cerând informatii despre modul de abonare unui lot aleator din lista CLIENTULUI.

Cap. 4. Mesaje nesolicitate

Este strict interzisă trimiterea de mesaje oricărei persoane care nu a indicat explicit faptul că doreste primirea de mesaje.

Încălcarea acestei reguli poate duce la terminarea fără preaviz a serviciilor livrate de EUSHELLS COMPANY.

Cap. 5. Materiale protejate prin copyright

Este interzisă publicarea, distribuirea sau copierea oricărei creatii protejate prin legile dreptului de autor, în afara cazurilor în care CLIENTUL a primit autorizarea posesorului dreptului de autor pentru lucrarea în cauză (traduceri, republicări, copii ilustrative, etc);

EUSHELLS COMPANY îsi rezervă dreptul de a termina serviciile livrate si de a notifica autoritătile responsabile în cazul încălcării legii drepturilor de autor.

Cap. 6. Abuzuri internet

Este interzisă orice formă de comportament ilegal, abuziv sau iresponsabil, incluzând, dar nefiind limitate la:

• accesul neautorizat pentru folosirea informatiilor, sistemelor sau retelelor, înclusiv orice tentativă de probare, scanare sau testare a vulnerabilitătii unui sistem sau retele, sau încercarea de spargere a mecanismelor de securitate si autentificare (inclusiv cele ale EUSHELLS COMPANY si ale clientilor acestuia) fără acordul expres al proprietarului retelei sau sistemului;
• monitorizarea datelor si/sau a traficului din orice retea sau sistem fără acordul expres al proprietarului retelei sau sistemului;
• interferarea cu serviciile oricărui utilizator, host sau retea, incluzând, dar nefiind limitată de: mail bombing, flooding, încercări deliberate de supraîncărcare ale sistemului, precum si atacuri broadcast;
• folosirea unui cont de internet sau a unui calculator fără permisiunea proprietarului, incluzând, dar nefiind limitată la: scanări internet (înselarea altor utilizatori pentru aflarea parolelor de acces), furt de parole, scanări de găuri de securitate, scanări de porturi;
• falsificarea oricărui header de pachet TCP-IP, sau orice parte a informatiilor din headerele unui mesaj e-mail;

Încălcarea acestor reguli duce la terminarea imediată a serviciilor oferite si blocarea accesului la reteaua EUSHELLS COMPANY.

Adresa E-mail:
Parola:
Ai uitat parola? click aici.

Pentru a beneficia de produsele si serviciile noastre, va fi suficient o inregistrare gratuita, rapid si usor!

garantia de 10 zile

Fiecare client de gazduire al EUSHELLS
beneficiaza de o garantie
neconditionata de 10 zile [...]

satisfactia clientului

Personalul nostru de specialitate si o
infrastructura adecvata pentru a oferi
stabilitate/satisfactie clientului!

asistenta tehnica 24/7

Va oferim un raspuns garantat in cel
mult 4 ore pentru toate biletele de
asistenta tehnica!

plati online securizate

Plateste cu card-ul VISA sau
MasterCard, prin MobilPay si PayPal.
Usor dar sigur 100% [...]

%99.5 uptime SLA garantat

Monitorizam cu atentie serviciile si le
intretinem, asigurand o performanta
optima pentru toti clientii nostri [...]